Κυριακή 18 Απριλίου 2010

Διαλεξη Ιωάννας Αλεξάκη

................Με άλλα λόγια η ζωή είναι ένας καθρέφτης, κυριολεκτικά, ότι του δείχνω αυτό μου αντανακλά, αυτό μου επιστρέφει. Αν χαμογελάσεις στον καθρέφτη σου, θα σου δείξει ένα χαμογελαστό χαρούμενο πρόσωπο, αν κατσουφιάσεις, θα σου δείξει ακριβώς αυτό, ένα κατσουφιασμένο πρόσωπο.
Επίσης, η ζωή καθρεφτίζει, αντανακλά τον εσωτερικό μου κόσμο। Οι άνθρωποι, οι καταστάσεις, τα γεγονότα που έρχονται δεν είναι τυχαία, κάτι έχουν να μου δείξουν, να μου μάθουν, για να τα αξιοποιήσω και να εξελιχθώ.....................

Αυτό είναι ένα μικρό μέρος από την Διάλεξη της κυρίας Ιωάννας Αλεξάκη η οποία διάλεξη ολόκληρη ειναι αναρτημένη στην υποσελίδα Διάλεξη Ιωάννας Αλέξακη στο πανω μέρος της σελίδας। Αξίζει να διαβαστεί ολόκληρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου